.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلوگیری از ورود «عَلَم» در اجتماع عاشورائیان ساری

 فرمانده سپاه ساری با اشاره به اینکه در اجتماع روز عاشورا در ساری بر اساس برنامه‌ریزی از آوردن «علم» جلوگیری می‌شود، بیان داشت: امنیت دسته‌روی هیئت‌های مذهبی و جلوگیری از آوردن «علم» برعهده نیروی انتظامی است.

به گزارش فارس ، عظیم وریجی صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج امسال با توجه به تقارن با ایام سوگواری سالار شهیدان بر اساس این ایام برنامه‌ریزی شده است.

وی از تشکیل کمیته 10 گانه برای اجرای برنامه‌های هفته بسیج امسال خبر داد و بیان داشت: 120 برنامه در هفته بسیج در شهرستان ساری اجرا می‌شود.

وریجی تصریح کرد: تقارن هفته بسیج امسال با دهه اول ماه محرم فرصت مناسبی است تا هویت و حقیقت بسیج با محرم و عاشورا تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج نماد قدرت و اقتدار ایران است و حماسه‌آفرینی‌های بسیج تمام‌شدنی نیست، گفت: تفکر بسیجی، جامعه را در برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمن بیمه می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ساری مهم‌ترین برنامه‌‌های هفته بسیج در شهرستان ساری را اجتماع بزرگ نونهالان عاشورایی، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانباز، برگزاری یادواره شهدای کارگر و کارمند بسیجی، افتتاح چندین پایگاه‌ مقاومت، اجتماع بزرگ روز عاشورا در امام‌زاده یحیی ساری، برگزاری همایش حلقه‌های صالحین، حضور در نماز جمعه، مراسم بزرگداشت شیرخوارگان در مصلی نماز جمعه عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با پیشکسوتان بسیجی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج یادگار امام راحل است، افزود: بسیج نام امام خمینی(ره)  را در جهان بلندآوازه کرده است.

وریجی ادامه داد: هدف اصلی سازماندهی بسیج زمینه‌سازی ظهور امام زمان (ع) است.

فرمانده سپاه ناحیه ساری در بخش دیگری با اشاره به اینکه در اجتماع بزرگ روز عاشورا در امام‌زاده یحیی ساری بر اساس برنامه‌ریزی از آوردن «علم» جلوگیری می‌شود، بیان داشت: امنیت دسته‌روی هیئت‌های مذهبی و جلوگیری از آوردن «علم» برعهده نیروی انتظامی است.

وی با اعلام اینکه اولویت برنامه‌های سپاه و بسیج طرح صالحین و اشاعه امر به معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: وظیفه بسیج، وظیفه تربیتی و اشاعه فرهنگ اسلامی است.

وریجی افزود: در طرح صالحین تا اول مهرماه سال 91 تمام نیروهای فعال در بسیج در حلقه‌های صالحین قرار گرفتند.

این مسئول ادامه داد: هر سال اعتبار طرح صالحین تغییر می‌کند و اختصاص اعتبار به پایگا‌ه‌ها بر اساس تشکیل حلقه‌های صالحین انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ساری در پایان یادآور شد: 50 درصد اعتبار پایگاه‌ها و حوزه‌ها مربوط به طرح حلقه‌های صالحین است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.